HTML

szöszeneteim

Hy everybody! Gondoltam a másik blog ,,dizájnját" nem rondítom el 1-2 beírással. Ezen az oldalon lesznek elérhetők azok a dolgok, amik eszembejutnak, vagy buli beszámoló. Szal értitek. ;)

Friss topikok

  • Angel: Húúú, ez mekkora nagy party volt!!! Még ilyenből sokat Chris!! (2008.03.31. 09:21) Haverok, buli, Havanna
  • NKrisz: Szia! Thx az infót! Előre láthatólag nincsen program akkor :) Lehet lenézünk... (2007.09.29. 00:00) p@rty beszámoló

Linkblog

2007.08.09. 23:10 NKrisz

most inkább... hagyjál

Kábé olyan állapotban vagyok, mint a mosott szar...és akkor még keveset mondtam. Te Benji és Angel lehet,hogy nem kellett volna tegnap este-ma hajnalban az a kerti p@rty. Azt a ku*** de szarul vagyok. Fuuu, ezt inkább holnap folytatom, mert a P@rty infót is alig tudtam megírni, olyan hányingerem van. Asszem lépek az ágyba /bár már most is ott vagyok, hihi a laptop előnye. / Csak így meg majd elalszom.Ilyen sem volt még,hogy már ilyen korán megyek aludni. De holnap reggelre /9-kor/ üzemképes állapotban kellene lennem, mert üzleti tárgyalásom lesz. Nah én lépek is. Kotrok 1 lavoárt /értsd: lavort/ , az ágy mellé, hátha mocorogna a gyomrom ez éjszaka.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nkriszmesel.blog.hu/api/trackback/id/tr1136434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása