HTML

szöszeneteim

Hy everybody! Gondoltam a másik blog ,,dizájnját" nem rondítom el 1-2 beírással. Ezen az oldalon lesznek elérhetők azok a dolgok, amik eszembejutnak, vagy buli beszámoló. Szal értitek. ;)

Friss topikok

  • Angel: Húúú, ez mekkora nagy party volt!!! Még ilyenből sokat Chris!! (2008.03.31. 09:21) Haverok, buli, Havanna
  • NKrisz: Szia! Thx az infót! Előre láthatólag nincsen program akkor :) Lehet lenézünk... (2007.09.29. 00:00) p@rty beszámoló

Linkblog

2007.08.08. 13:07 NKrisz

nem tom

Ilyen szar napot. Megdöglök olyan melegem van, ez az istenverte kacat is melegíti a hátamat.... áááááááááááá Strandolni sem tudok a miatta, a faszom tele van már vele. Az a hülye klíma meg munkaszüneti napot vett ki.

Amúgy ezt is munkaidőben írom :D na jó, ebédidőben. Milyen jó,hogy saját magam főnöke vagyok. Nah, ezt még folyatom, csak most le kell lépnem. Családi ebéd lesz fél óra múlva apukéknál és még virágot sem vettem anyunak. Tényleg nem tudtok valami jó virágküldőt? Mondjuk olyanra gondoltam, ami olcsó, meg szép virágot árul.Milyen jó, hogy Mogyoródon laknak anyuék ez most tisztára örülök, amikor megyek hozzáuk Pestről. Most még azt is elviseltem anyutól, hogy ,,kisfiam ugye eszel eleget" , ,,kisfiam ugye vigyázol a hátadra" , ,,kisfiam ugye rendesen mész  kontrollra" . Jah, a hátamat lenyúztam elég vastagon, amikor megnéztem közelebről 100-nál az aszfaltot motorral együtt. Volt egy Yamaha R-1 esem, így jártam. Szar ügy. Ez van. Vagy valami. Mert olyan még nem volt,hogy valahogy ne lett volna :) . Na basz ennyi az idő, elfogok késni. Fogadok,hogy amikor belépek apuéknál az ajtón anyu első mondata az lesz: ,,Jajj kisfiam, már nem tudtam elképzelni,hogy mi történt veled, amiért késtél!" Ezt amúgy múltkor akkor csinálta, amikor 5 percel később értem le Mogyoródra hozzájuk, mit megígértem.

Na most már tényleg megyek, keresek valami jó virágost odafelé menet.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nkriszmesel.blog.hu/api/trackback/id/tr30135157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása