HTML

szöszeneteim

Hy everybody! Gondoltam a másik blog ,,dizájnját" nem rondítom el 1-2 beírással. Ezen az oldalon lesznek elérhetők azok a dolgok, amik eszembejutnak, vagy buli beszámoló. Szal értitek. ;)

Friss topikok

  • Angel: Húúú, ez mekkora nagy party volt!!! Még ilyenből sokat Chris!! (2008.03.31. 09:21) Haverok, buli, Havanna
  • NKrisz: Szia! Thx az infót! Előre láthatólag nincsen program akkor :) Lehet lenézünk... (2007.09.29. 00:00) p@rty beszámoló

Linkblog

2007.08.12. 23:52 NKrisz

p@rty beszámoló

Nah skacok,
voltam Iparban /Dunaföldvár/ a koktél p@rtyn. FERGETEGES, FENOMENÁLIS, KEGYETTTLLLENN KIRÁLY VOLT....az más kérdés,hogy most nem ittam,mert én vezettem haza /Bp./ de a haverék de készek voltak. Vigyorogva közölték /enyhén benyomva/,hogy sokkal olcsóbb, mint nálunk. Na ja, árügyileg mondjuk nem Pest az fix. Benji múltkor mennyit is banzájoltunk el? Nem emlékszel? 100 vagy 200 ezer volt a buli? Na mind1, ez mosz nem tartozik ide :D
Vissza a témához:
Aki még ott volt, vagy nem volt,csak érdekli ,hogy mi volt ott, azok a képeket itt, az eredeti hivatalos program ajánlót + képeket, az egyik rendező blogjában---> derek.blog.hu /remélem nem baj,hogy betettem ide a képeket, Főnix adta meg a blog címét/ megtaláljátok.Csak szerényen megjegyzem,hogy ő szerintem 1 fenomenálisan jó dj...lehet,hogy Tiëstonak versenytársa lesz? Kíváncsiam várom a koktél party sorozat folytatását ;) amiket eddig láttam belőlük, az tetszett.
Ez egy iKep album - Hozzáadom a blogomhoz


Na basz,hogy ezek mit műveltek hazafél menet...szegény kocsim.komolyan mondom én még az életben nem értem fel ilyen lassan Bpestre. szinte km-enként meg kellett állni. Bár inkább megáltam,minthogy összehányják azt a drága autót. :D

6 komment

Címkék: beszámoló


A bejegyzés trackback címe:

https://nkriszmesel.blog.hu/api/trackback/id/tr22139396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benji 2007.08.16. 23:54:40

Hát Krisz legalább te emlékszel rá haver :D Én még hétfőn is kurva szarul voltam....végig ittuk Fecivel meg Gabeszal az itallapot :D a koktélokból 2-3 na jó lehet 4 kör is votl....mit tom én már, nem emlékszek. Az biztos,hogy az Angi nagyon szapult miatta otthon,hogy ,,ezt kell csinálni e" :D Apropó a múltkori bulin sztem egy olyan durván 200 rugót vertünk el a terembérléssel együtt. De egy csomó visszajött belőle...

Derek · http://derek.blog.hu 2007.09.12. 19:17:22

Üdv Krisz! Örülök hogy jól érezted magad a bulin, és annak is hogy tetszett a játékom. Remélem a következőre is jössz majd, hamarosan lesz, de még pontos időpontot nem tudok, és azt sem, hogy játszom-e a bulin. De figyeld az oldalam és megtudsz mindent időben!

Derek · http://derek.blog.hu 2007.09.13. 16:52:27

Ja, amúgy én a szőke srác vagyok :-) Kitudja, lehet összekeversz Spinboy-al :-)

NKrisz 2007.09.14. 22:45:50

Szia! Tudom,hogy te a szőke srác vagy. :) Spinboy barna hajú. :) Amúgy jó buli volt...tetszett!

Derek · http://derek.blog.hu 2007.09.25. 16:29:59

Üdv! Október 13-án, szombatona újra koktélparti Iparban! részletek: west-endpub.blog.hu

NKrisz 2007.09.29. 00:00:51

Szia! Thx az infót! Előre láthatólag nincsen program akkor :) Lehet lenézünk...
süti beállítások módosítása