HTML

szöszeneteim

Hy everybody! Gondoltam a másik blog ,,dizájnját" nem rondítom el 1-2 beírással. Ezen az oldalon lesznek elérhetők azok a dolgok, amik eszembejutnak, vagy buli beszámoló. Szal értitek. ;)

Friss topikok

  • Angel: Húúú, ez mekkora nagy party volt!!! Még ilyenből sokat Chris!! (2008.03.31. 09:21) Haverok, buli, Havanna
  • NKrisz: Szia! Thx az infót! Előre láthatólag nincsen program akkor :) Lehet lenézünk... (2007.09.29. 00:00) p@rty beszámoló

Linkblog

2007.08.15. 22:48 NKrisz

Hogy az a jó k.....

Óóóóó, hogy a fenébe tudok én ilyen peches lenni?!?!?!?!?!?!
Nem elég,hogy 120°C van, itt pusztultam egész nap a szobában a laptop előtt, mert az odáig rendben van,hogy saját magam főnöke vagyok,de dolgozni is kell.
De hogy ebben a pusztulat melegben még az a rohadt légkondi sem jó...ez már nekem is sok. Jah,de még volt pofám szólni,hogy nem jó, nézzék már meg...na de bazz ha én nyúlok hozzá,akkor meg azt hallgatom utána,hogy mi a faszomnak nyúltam hozzá.
UUUUUUU most jut eszembe, még műszakira is el  kell vinnem a kocsit...
Fasza, az megint pénz.... Fúú skacok, akkor holnap gyertek ám,ha megígértétek, aztán banzájolunk egyett...,,áthívjuk a szomszédból a nagymamát" :D XD
Huhuhuuuu,múltkor Benji komolyan azt hittem szét veri a hátunkon a szomszéd néni a söprűt...mondtam én,hogy meg kell hívni a buliba... :D Mondjuk nem tom,hogy mi baja volt, amikor nem is zajongtunk...nem úgy mint múltkor. A nagy konténer tele volt ám szeméttel....de a TESCO-ban is néztek ám, amikor vettük a cuccokat...gondolták na a Krisznél már megint buli lesz :D

Szólj hozzá!

Címkék: a az hogy k...


A bejegyzés trackback címe:

https://nkriszmesel.blog.hu/api/trackback/id/tr14141035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása