HTML

szöszeneteim

Hy everybody! Gondoltam a másik blog ,,dizájnját" nem rondítom el 1-2 beírással. Ezen az oldalon lesznek elérhetők azok a dolgok, amik eszembejutnak, vagy buli beszámoló. Szal értitek. ;)

Friss topikok

  • Angel: Húúú, ez mekkora nagy party volt!!! Még ilyenből sokat Chris!! (2008.03.31. 09:21) Haverok, buli, Havanna
  • NKrisz: Szia! Thx az infót! Előre láthatólag nincsen program akkor :) Lehet lenézünk... (2007.09.29. 00:00) p@rty beszámoló

Linkblog

2007.08.08. 22:34 NKrisz

Akkor folytatom

Szóval akkor folytatom. :) Megjöttem, viszonylag ,,gyorsan" leértem :D
Hogy miért kell mindig ez a nagy felhajtás...komolyan mondom nem értem.
A K&H-nál is kész kabaré, ami újabban megy! Ma voltam bent elintézni egy énkártya igénylést, meg még 1-2 dolgot kellett intáznem, na mindegy. Bementem 8 órakor, és 10-kor jöttem ki. Hogy a holtkóros isten a faszát tegye már bele, hogy ennyi ideig kell szarakodni egy ilyen kis hülyeséggel. Menjenek a picsába. Na mindegy, mert megint csak felhúzom magam agyilag vele. Mondtam már, hogy vettem virágot? Igaz a tescoban, de kegyetlen szép volt. Meg amúgy is kellett volna vennem 1-2 cuccot már, mert üres a hűtöm /most már csak volt/. Tök rendesek voltak, mert mondtam,hogy kb 15 perc múlva végzek a vásárlással, addig nem csinálnák-e meg. Azt mondták oks. De így is mondta anyu, hogy ,,jajj kisfiam már nem tudtam,hogy mi van veled..." Rendben, beismerem, késtem negyed órát. Na mind1. Néztem bent a tescoban az ütőket /tenisz/ mekkora bóvli szarokat árulnak már 1000 Ft-tól. Skacok, ha rám hallgattok, NE ismétlem NE vegyetek ennyiért ütőt, mert:
1. Szar
2. Örülhetsz, ha 3-4 ütést kibír, és akkor még sokat mondtam
3.Olyan kb 10 ezer körül már lehet kapni olcsón jó minőségű ütőt.

Persze arra jó az 1000 Ft-os,hogy a gyerek otthon a kertben eljátszon vele,pl. kapáljon, kalapáljon...már az öcsémből, Márkból kiindulva :D,  de rendes játékra nem jó.

Jó tudom, most azt gondoljátok, hogy ki ez a fasza gyerek aki itt pofázgat. De ezt tapasztatatból mondom... jó mondjuk az én ütőm 30.000 volt. Hozzá a cipő szintén ennyi, meg a többi cucc is egyenként. Na mindegy, én sznob is vagyok egy kicsit / na jó nagyon, de válalom DE ETTŐL MÉG NEM VAGYOK BEKÉPZELT, CSAK SZERETEM A MINŐSÉGET/ meg igazából meg is engedhetem magamnak. Na erről jut eszembe, kell vennem egy másik fülest, mert a mostani tönkre ment. Valamelyik barom a legutóbbi bulin tönkre vágta. Galériás helyen volt a buli, és fönt a galériában csináltam a zenét, / így utólag mi a picsának/ aztán elmentem inni 1 percre, mire visszamentem volna, már lent volt a galéria alatti részen. Na volt ám holtkóros isten a **** szöveg azt hittem, még meg is verem. De megyegyeztünk vele, úgyhogy fizette a kárt...ma.

Szólj hozzá!

Címkék: akkor folytatom


A bejegyzés trackback címe:

https://nkriszmesel.blog.hu/api/trackback/id/tr18135612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása